הנהלת אנקור פרופרטיס פתחה את המסחר הבוקר לרגל הנפקת אגרות חוב של החברה בבורסה ביוני האחרון

הודעה לעיתונות
04/09/2017
 
הבוקר (יום שני, 4 בספטמבר), פתחה הנהלת חברת אנקור פרופרטיס את המסחר בבורסה לרגל הנפקת אגרות החוב של החברה. החברה מנהלת 23 נכסים בארה"ב, נדל"ן מניב למגורים, משרדים, מלונות ודירות להשכרה.
 
ב-4 השנים האחרונות הצטרפו 23 חברות נדל"ן אמריקאיות לבורסה בתל אביב והנפיקו 38 סדרות של איגרות חוב עם שווי שוק של למעלה מ -17 מיליארד שקל. כתוצאה מגידול במספר הנפקות האג"ח האמריקניות, השיקה הבורסה בחודש יולי מדד חדש, תל-בונד גלובל, הכולל אג"ח שקליות של חברות אמריקניות הנסחרות בבורסה. המדד מורכב מ -25 סדרות אג"ח בשווי כולל של 14.6 מיליארד שקל.
 
ד"ר בהרט סנגני, יו"ר חברת אנקור, אמר: "תודה רבה על קבלת הפנים, על האהבה, החיבה ורגשות הקרבה שקיבלתי בישראל בחודשים האחרונים, אשר גורמים לי להרגיש כאילו אני בארץ מולדתי - הודו. אני נמצא כאן היום גם כדי להבטיח משהו. המקצוע שלי כקרדיולוג מאז ומתמיד היה לשרת אנשים. ההבטחה שלי למטופלים היא שאני אדאג להם. אני כאן  היום עם האנשים מישראל, ואני כאן כדי להבטיח את אותו כבוד ואמון שמילאתי עבור שאר העולם - אני כאן בשבילך. לא הייתי יכול לסיים את הפרויקט הזה ללא תמיכה רבה מבנקאי ההשקעות שלנו, יהונתן, יוסי וכל הצוות של אינפין, צוות רואי החשבון של BDO והצוות המשפטי של משרד גולדפרב וכמובן בני משפחתי, אשתי ושני ילדינו, כולם תמכו לאורך כל התהליך". 
 
חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה:
"שוק האג"ח בישראל הוא ייחודי. בבורסה לניירות ערך בתל אביב יש שוק אג"ח עמוק ונזיל גם במונחים בינלאומיים. למעלה מ-600 סדרות של אג"ח קונצרניות נסחרות כאן. אנקור היא אחת החברות האמריקאיות שבחרו להנפיק אג"ח קונצרניות בבורסה בתל אביב, לאור היתרונות בשוק האג"ח הישראלי. החברה גייסה ביוני האחרון 517 מיליון שקל ובמועד עדכון המדדים הצפוי בנובמבר, צפויה להצטרף למדד התל-בונד-השקלי".
 
בתמונה מימין לשמאל:
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך; עו"ד הוד מימון, גולדפרב זליגמן ושות'; דני מרגלית וחופית גוטסדינר מזיו האפט; עו"ד עמיר צפריר, גולדפרב זליגמן ושות'; ד"ר בהרט סנגני, יו"ר חברת אנקור; יהונתן כהן, אינפין קפיטל בע"מ;
יטין גנדי מנכ"ל חברת אנקור; יוסי לוי, אינפין קפיטל בע"מ; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה.
 
קרדיט לצלם: גיא אסייג. התמונה ללא כל תמורה כספית.
הנהלת אנקור פרופרטיס פתחה את המסחר הבוקר