הבוקר פתחו את המסחר בבורסה שרת המשפטים והנהלת סודהסטרים, לרגל הרישום הכפול של מניות חברת סודהסטרים בבורסה בתל אביב

הודעה לעיתונות
15/12/2015
 
שרת המשפטים, גב' איילת שקד אמרה: "אני שמחה להיות כאן היום. הבורסה היא מקומן הטבעי של חברות ישראליות ובמאמץ משותף עלינו להגדיל את היצע החברות הנסחרות פה. אני שמחה לראות שיש שכר בעמלי. אני בהחלט מובילה קו במשרד המשפטים ביחד עם המשנה ליועץ המשפטי, אבי ליכט, של מתן הקלות רגולטוריות לעודד חברות ישראליות שנסחרות בחו"ל ולעודד עוד חברות להירשם רישום כפול ולהיות חברות דואליות. זוהי רק ההתחלה. אנחנו מחויבים למהלך הזה. אני אשמח להמשיך ולקדם הקלות. זהו רווח עצום ויתרון גדול למדינת ישראל שחברה ישראלית כמו סודהסטרים שמעסיקה מעל 2,000 עובדים בארץ, תיסחר בבורסה. סודהסטרים היא גאווה גדולה למדינת ישראל וסמל לדו קיום. אני מאוד מקווה שהחברה תעלה ותשגשג".
 
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים אמר: " אנחנו גאים להיות חברה ישראלית גלובלית שנוטעת דגל כחול לבן בבתיהם של מיליוני אנשים ב- 45 מדינות בעולם ולא מתביישים בזהות שלנו. בחרנו להקים את מפעל הדגל שלנו בנגב בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים ואנו גאים להעסיק בו עובדים מכל גווני החברה הישראלית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לנפתלי בנט, שבתפקידו הקודם כשר הכלכלה, דחף וסייע רבות לכך שהמפעל הזה אכן יוכל לקום. אנחנו מקווים מאוד שחברות ישראליות נוספות הנסחרות בחו"ל יבואו בעקבותינו וייסחרו כאן, בבית בתל אביב. היום הזה מאוד מרגש עבורי ואני שמח שבמעמד הזה נמצאים אתי דור ההמשך ואבי היקר ואני בטוח שהם שמחים לפחות כמוני".
 
אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה אמר: "סודהסטרים היא הנחשון לפני המחנה. אנו מקווים ועושים כל מאמץ שבעקבותיה יבואו עוד ועוד חברות להיסחר בתל אביב. אני רוצה להודות לשרת המשפטים, איילת שקד ולמשנה ליועץ המשפטי אבי ליכט, על הירתמותם לקידום ההקלות שיעודדו את הרישום הכפול עבור חברות ישראליות, לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו".
 
בתמונה משמאל לימין: אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית; איילת שקד, שרת המשפטים; דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטרים וילדיו; יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה.

התמונות ללא כל תמורה כספית. קרדיט לצלם: גיא אסיאג.
 
 פתיחת מסחר - חברת סודה סטרים ושרת המשפטים, איילת שקד